Air botol tiruan!?
Penafian: Laman www.kedaicowaysue.blogspot.com ini adalah laman BLOG yang diuruskan oleh saya (Sue) yang merupakan 'Authorized Coway Health Planner' di Coway Malaysia HQ KL untuk tujuan memberi informasi tentang semua produk Coway kepada anda. Segala maklumat tentang produk adalah diambil daripada laman web rasmi Coway Malaysia 'www.coway.com.my'

Thursday, June 11, 2015

Air botol tiruan!?

Masya Allah...
Ni apa citer ni??
.
Kata Nabil... "lu pikir la sendiri"!
.
Ok ok, gua dah pikir masak-masak.
Gua dah tak sanggup nak bagi anak bini gua telan air ni lagi..!.
"Kak Sue ada diskaun tak?!
Order 1 villaem 4 suhu terus yer!
Ikat tepi kak..."
.
Serendah RM120 je...
.
Untuk khidmat nasihat percuma
Wassap 011.11796164


No comments:

LIKE! Happy Healthy Coway.

Dapatkan Diskaun Anda Disini :)

* indicates required
Email Format
Saya menerima panggilan dan pesanan dari seluruh kawasan berikut!
Bandar Sunway | Kota Damansara | Bandar Baru Bangi | Alor Setar, Kedah | Ayer Keroh, Melaka | Ipoh, Perak | Kota Bharu, Kelantan | Seremban, Negeri Sembilan | Sungai Petani, Kedah | Kangar, Perlis | Puchong, Selangor | Bukit Jalil, Kuala Lumpur | Sungai Besi, Kuala Lumpur | Petaling Jaya, Selangor | Shah Alam, Selangor | Setia Alam, Selangor | Kajang, Selangor | Cyberjaya & Putrajaya | Ampang, Selangor | Kuantan, Pahang | Temerloh, Pahang dan Seluruh Malaysia!